Necromunda Kampagne 2016

Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 9 Monate her - 7 Jahre 9 Monate her
#12197
Heute hat die neue Kampagne um Free City gestartet.
Bin schon gespannt wie es läuft. Die ersten Gefechte waren aber ein schöner Spaß!







Ich kam, sah und spielte!
Letzte Änderung: 7 Jahre 9 Monate her von Belentor.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 9 Monate her - 7 Jahre 9 Monate her
#12198
Ich bin Jerry, Chef der Mungos. Gestern hatten wir ein kleines Scharmützel gegen die Van Saar. Diese verdammten Teckies hatten wohl unsere Waffen manipuliert, mit denen war nix zu treffen. Die hingegen haben uns abgeknallt wie nichts. Einzig unser Neuzugang Quincey, oder besser gesagt Harlequin wie ihn alle nennen, hat einen umnieten können. Als drei meiner Ganger angeschossen zu Boden gingen, habe ich den Rückzug angeordnet bevors noch schlimmer kommt.
Schlussendlich, zur Abrundung eines beschissenen Tages, warfen meine Einrichtungen so wenig Gewinn ab wie schon lange nicht mehr, wenns läuft, dann läufts eben. Die positive Meldung zum Schluss. Keiner meiner Ganger wurde ernsthaft verletzt und ich konnte 2 Körperpanzer äusserst günstig abstauben, immerhin etwas. Beim nächsten Mal kanns nur besser werden, hoffe ich zumindest.
Letzte Änderung: 7 Jahre 9 Monate her von Rony.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 9 Monate her - 7 Jahre 9 Monate her
#12199
Die Zeitung von Morgen brachte auch schon besseres!

Ich kam, sah und spielte!

Anhänge:

Letzte Änderung: 7 Jahre 9 Monate her von Belentor.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 9 Monate her - 7 Jahre 9 Monate her
#12201
Ich kam, sah und spielte!

Anhänge:

Letzte Änderung: 7 Jahre 9 Monate her von Belentor.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 9 Monate her
#12202
Hallo,

hier eine Linkliste zu Necromunda.

REGELN
Necromunda Regelbuch (DE)
wbsvault.for-our.info/Necromunda/
Necromunda Quellenbuch (DE)
wbsvault.for-our.info/Necromunda/
Necromunda Living Rulebook (englisch)
poisonousmonkeys.co.uk/Necromu…s/Necromunda_Rulebook.pdf
Outlaw-Regeln (englisch):
files.sigil.biz/data/fo_006_dead_or_alive.pdf
Outlaw Trading Post
weiss-blaue-strategen.de/download/file.php?id=887
Berufsskills für Bandenmitglieder
weiss-blaue-strategen.de/download/file.php?id=1174

BANDENBOGEN
PDF:
doomedlegion.com/site05files/Necromunda_Gang_Roster.pdf
EXCEL
Noch keins gefunden - wer eins findet oder baut, des kann es mir schicken.
Charakterkarten
weiss-blaue-strategen.de/download/file.php?id=3681&mode=view

FAQ
weiss-blaue-strategen.de/download/file.php?id=490


ZUSATZREGELN
Spezialentwicklungen für die Häuser:
files.sigil.biz/data/gw_02_house_specialties.pdf
Hunde in Necromunda Banden:
files.sigil.biz/data/fo_021_stay!__theres_good_boy.pdf
Die Schwierigen Spielbedingungen:
files.sigil.biz/data/fm_04_treacherous_conditions.pdf
Können beliebig vor jedem Spiel ausgewürfelt werden.
Event Tabelle für die Kampagne:
files.sigil.biz/data/o_campaign_events_table.pdf
Bikes
oocities.org/helldudes/necbike.html

BANDEN
Ratskins (englisch):
files.sigil.biz/data/fo_005_ratskin_renegades.pdf
Scavvies (englisch):
overminds.org/ksk/wp-content/u…8/Necromunda_Scavvies.pdf
Redemtionisten (englisch):
theshellcase.files.wordpress.c…330065_nec_redemption.pdf
Predatoren (englisch):
files.sigil.biz/data/fm_02_death_stalks_the_underhive.pdf
Adeptus Arbites (englisch):
files.sigil.biz/data/bitu_adeptus_arbites.pdf
Necromunda Enforcers:
files.sigil.biz/data/fm_01_necromunda_enforcers.pdf
Orks und Gretchins:
files.sigil.biz/data/gw_02_waa…a_orks_are_in_da_hive.pdf
Bandenliste des Kultistenzirkels:
files.sigil.biz/data/gw_02_chaos_cultist_coven.pdf
Pit-Slaves (englisch):
files.sigil.biz/data/fo_061_pit_slaves_v2.pdf
Ash Waste Nomads:
Ash Waste Nomads


SÖLDNER
Söldnersammlung - Forgotten guns:
weiss-blaue-strategen.de/download/file.php?id=485
bzw hier:
specialist-arms.com/fanatic/86hgfg.pdf
Psioniker (englisch):
files.sigil.biz/data/fo_004_the_weird_and_the_wonderful.pdf


SZENARIOS
The Purge (Säuberungsaktion)
files.sigil.biz/data/fo_072_purge.pdf
KOPFGELDJAGD & TUNNELKAMPF
gt-battlezone.de/?p=846


MINIATUREN
Delaque Ersatzmodelle
heresyminiatures.com/shop/inde…ain_page=index&cPath=2_15
VanSAAR Ersatzmodelle:
madrobotminiatures.com/index.p…duct_info&products_id=213
Goliath Ersatzmodelle
madrobotminiatures.com/index.p…duct_info&products_id=209
Gangwar (SEHR gut, gerade am wachsen!)
shapeways.com/shops/gangwar?s=0
Zombies:
studiominiatures.com/shop/zombies.html
Scavvies & Mehr
lead-adventure.com/index.php?cPath=1
Bases
tabletop-art.de/Scrap-Steel
bases4war.com/
Van Saar & Scavvies
pig-iron-productions.com
Noch paar Firmen:
em4miniatures.com/acatalog/Science_Fiction.html
offensiveminiatures.com/catalogue.asp?RID=7&CID=3#
offensiveminiatures.com/catalogue.asp?RID=3&CID=3#
trollforged.com/index_cat_sci-fi.html
Scums:
miniaturicum.de/product_info.php?products_id=1409
Granaten:
shapeways.com/model/1236051/gr…es.html?li=search-results
Waffenbits:
shapeways.com/model/790828/adv…hop-results&materialId=60

GELÄNDE
Spartan Games:
brueckenkopf-online.com/?p=82180
Papiergebäude - WorldWorks Games (SciFi, Fantasy und mehr, TOP Qualität):
worldworksgames.com/store/
Papiergebäude - Wargames Vault (für so ziehmlich ALLES, gemischte Qualität)
wargamevault.com/
Straßensystem für Necromunda
warmill.co.uk/ELMOR_road_sys ... 43237.aspx
GROßARTIGE Schrotplatzgelände von Pardulon:
pardulon-models.com/index.php/ca ... anguage=de
Ruinen
Das ist auch nicht ganz ohne:
tectoniccraftstudios.com/collect ... city-ruins
tectoniccraftstudios.com/product ... tion-ruins
Fässer:
minimonsters.eu/Products.html
Schrauben:
shapeways.com/model/527506/512…arch-results&materialId=6
Barrikaden und Fässerhaufen:
puppetswar.com/product.php?id_product=280

ANDERE LINKSAMMLUNGEN
Die Necromunda-Linksammlung im Warseer Forum:
wargamerau.com/forum/index.php?showtopic=79749
Blogs die voll mit Ideen für Gangs sind. Viele basieren auf John Blanche's Arbeiten.
isstvan.blogspot.de
spikyratpack.blogspot.co.uk
miniatextures.blogspot.co.uk
artmikh.blogspot.de
legionofplastic.blogspot.de
Online Dice Roller:
rolz.org
Yakromunda:
yakromunda.com
Ich kam, sah und spielte!

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 9 Monate her
#12207
van Saar Abschaum!
Ist uns in den Rücken gefallen während wir uns gepflegt mit Cawdor prügelten.
Wir sind nicht feige weil wir uns zurückgezogen haben, nur vorsichtig!
Wir kommen wieder!
Shadow
Ich kam, sah und spielte!

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 9 Monate her
#12208
Jerry wieder hier. So kann man sich irren, es kam schlimmer. Die Tussies von Puss `n Boots haben uns in den Wartungstunneln überfallen und haben Moe und Sully umgenietet. Der Sohn von Sully war alt genug um den Platz seines Vaters einzunehmen. Die Kontrolle über die Wartungstunnel ging auch flöten, wenn das so weitergeht kann ich zusperren.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 9 Monate her
#12211
Wilde 3er Partie zwischen Cawdor, van saar und Delaque.
Im Hintergrund werden Orlocks von escher massakriert!


Am Anfang war Boss Shadow mit den beiden Kids noch oben auf


Auf diesem Schlachtfeld zeigte sich später die Gefährlichkeit von Nahkampf
Ich kam, sah und spielte!

Anhänge:

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her
#12225
Necromunda Links - All those hard to find PDF's

I have decided that a sticky is required for the large amount of Necromunda articles / rule updates available (so if a mod could make this a sticky please). I have broken down the list into easy to use sections. A special mention goes to a user (not on this forum) known as “Uber_Kroot” who has a post which helped me find links to most of these.

To make it easier to find information please consult the below key:

Anything in RED is GW in origins; BLUE is Chapter Approved, or other similar publication; GREEN is fan made; ORANGE is experimental.

Please note that I have no control of where these links go and all caution should be used as normal on the internet however at the time of posting I have accessed every link with no issues. Also some of the links don’t always work first time so you might have to refresh the page (a few times..)

If anyone knows any more Necromunda resources and wants to post the link let me know and I will add it to the list! Also if you have anything home made which is available as a link on the net also post and I will update the list. Last but not least if you have tried any of these please post a comment!

Also note with their been so many PDF's and you want to download them i suggest using something as Fixfox' Download them all! This will save alot of time if you want all the PDF's. if you like these links feel free to rep me

Official Rule Book

www.games-workshop.com/MEDIA_...a_Rulebook.pdf

Useful Links

Necromunda Gang Roster
www.games-workshop.com/MEDIA_...ang_Roster.pdf

Necromunda Tactics – Useful for a new starter (or the bad player)
www.games-workshop.com/MEDIA_...da_Tactics.pdf

Weapons list useful for in game play (Note there is an error on plasma weapons)
www.gamingcorner.nl/downloads...weaponssum.pdf

Necromunda FAQ
files.sigil.biz/data/answer_m...10-10-2008.pdf

A PDF to be printed out and made into terrain.
http://<font color="lime">http://fil...ain.pdf

Event Cards – Used after choosing a scenario for something a little different


files.sigil.biz/data/fo_083_event_card_deck.pdf

files.sigil.biz/data/bitu_designers_cut.pdf


Rule Supplements

Leadership challenges!
files.sigil.biz/data/fm_01_gang_leadership.pdf

Fighting in very low light
files.sigil.biz/data/fm_04_blind_fighting.pdf

Fighting in Treacherous Conditions
files.sigil.biz/data/fm_04_tr...conditions.pdf

“Did you Hear that? Part 1” – Creature generator for Necromunda.
files.sigil.biz/data/fo_053_d...hat_part_1.pdf

“Did you hear that? Part 2” – Creatures made from Part 1, this will give some great ideas for games!
files.sigil.biz/data/fo_054_d...hat_part_2.pdf

“Did you Hear that? Part 3” – More creatures!
files.sigil.biz/data/fo_055_d...hat_part_3.pdf

“Dead or Alive” – Outlaw Rules
files.sigil.biz/data/fo_006_dead_or_alive.pdf

“Hive Ken Skills” – New skills and some bits of equipment.
files.sigil.biz/data/gw_04_hive_ken_skills.pdf

Skills table V2 – Updates to the official Necromunda skills table
files.sigil.biz/data/fo_049_skill_tables_v2.pdf

“You’d better do something” – Special Actions
files.sigil.biz/data/fo_081_y...something!.pdf

“House Specialities” – New skill tables with new skills for every house.
files.sigil.biz/data/gw_02_house_specialties.pdf

“Sticking a Deal” – Making deals with other gangs.
files.sigil.biz/data/gw_04_striking_a_deal.pdf

“Settlement Events” – Events for when your gang visits a settlement after a game.
files.sigil.biz/data/gw_05_settlement_events.pdf

“Settlement Events part 2” – An addition to settlement events
files.sigil.biz/data/gw_06_se...nts_part_2.pdf

“Trading Skills” – New skills for your leader in getting better deals when your gang roles for items.
files.sigil.biz/data/gw_05_trading_skills.pdf

“Special Actions” – Actions to be used in game.
files.sigil.biz/data/gw_06_special_actions.pdf

“Rapier” – An automated cannon.
files.sigil.biz/data/nm_01_rapier.pdf

“Ash Wastes Beasts” – Rules for using ash waste beasts in game
files.sigil.biz/data/nm_06_as...s_beasties.pdf

“Pulpatek” – A big receptionist ramming vehicle!
files.sigil.biz/data/nm_07_pulpatek.pdf

“Vehicle Equipment” – Rules of different equipment types.
files.sigil.biz/data/nm_07_vehicle_equipment.pdf

“Campaign Events Table” – Events during a campaign.
files.sigil.biz/data/o_campaign_events_table.pdf

“New Weapons” – New weapons mainly pit slave weapons.
files.sigil.biz/data/o_new_weapons.pdf

“Special Characters” – Rules regarding Special characters
files.sigil.biz/data/o_special_characters.pdf

“Underhive Bestiary” – Some rules for some monsters.
files.sigil.biz/data/o_underhive_bestiary.pdf

"Warmachines in the Underhive" - Rules for randomly discovering vehicles in the under hive, also includes a scenarios for raiding an imperial base to steal vehicles.
www.sg.tacticalwargames.net/fanatic/94witu.pdf

Scenarios

“Big Toys” – A large scenario including large items such as a Leman Russ
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=140

“Outlaw Scenario: Caravan Hit” – An updated version of the caravan scenario
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=115

“Dome Rush” – A four-player anarchic dash for a newly discovered dome and the unknown riches it may possess.
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=116

“Floodwater” – Battle in a flooding dome
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=118

“Hoard” – Defend your lucrative claim against overwhelming force until gang support can arrive.
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=121

“The Trap” – A gang jumps another while exploring the under hive
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=131

“Vendetta” – When two gangs have an issue with each other
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=133

“Bar Fight” – A fight in a bar
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=114

“Enfant Prodige” – Hunt after a young psyche for reward money
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=117

“Frozen Assets” – A game next to a leaky liquid nitrogen tank - chilly
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=119

“Mugged” – Your gang has gotten lucky and stumbled upon a rare stash of potentially valuable merchandise, and have decided to make off with it. Unfortunately, other gangs want in on your fortune, and have set an ambush for you.
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=123

“The Escape Artist” – One ganger…little time…a long way from home…
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=130

“Good Well Hunting” – A multi gang scenario.
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=120

“Pit Fight” – Seek fortune and cheering admiration from murderous spectators in the brawling blood-fuelled pit fights.
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=124

“Plague” – An A few members of your gang have gone down with a virulent infectious disease, and you have to get them to a rare specialist with the expertise to help save them.
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=125

“Ransack” – An easy spot of plundering before a mad dash to escape
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=126

“Scouting Fight” – A chaotic and random fight for deadzone dominance.
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=127

“Sold Down the River” – One gang tries to hunt down a single member of another
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=128

“The Challenge” – A scenario where you leaders start in hand to and most of your gang runs in as reinforcements
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=129

“To Catch a Curator” – Raiding an expedition of a noble house
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=132

“Home Defence” - Spyer base defence scenario
files.sigil.biz/data/bitu_home_defense.pdf

A monster attack scenario
files.sigil.biz/data/bitu_it_...m_the_sump.pdf

A number of Scenarios based around films
files.sigil.biz/data/bitu_tal..._underhive.pdf

“The Heist” a scenario around stealing from another gang
files.sigil.biz/data/bitu_tal..._underhive.pdf

“Toll Bridge” a scenario where one gang tries to cross a bridge and the other to stop them
files.sigil.biz/data/bitu_toll_bridge.pdf

“Triple Cross” a scenario which requires a game master along with some other items
files.sigil.biz/data/bitu_toll_bridge.pdf

“Crystal Search” a scenario searching for crystals in the ash wastes
files.sigil.biz/data/fc_crystal_search.pdf

“Training Day” a scenario where almost only juves fight
files.sigil.biz/data/fc_training_day.pdf

“Dog Fight” – As the name suggests, make dogs fight and gamble (no animal where hurt in the making of this scenario).
files.sigil.biz/data/fo_027_d...t_scenario.pdf

“Get Rich or Die Tryin’ ” - A scenario for ambushing Enforcers, with multiple gangs.
files.sigil.biz/data/fo_047_g..._die_tryin.pdf

“The Package” – An Ambush scenario where one gang has a package, the other wants it.
files.sigil.biz/data/fo_057_the_package.pdf

“Arbitration Scenario: Purge!!” – One or more gangs try to clear the area of creatures; any creature can be used even zombies.
files.sigil.biz/data/fo_072_purge.pdf

“Necromovies” – Scenarios based around films.
files.sigil.biz/data/gw_02_necromovies.pdf

“The Shambler” – A scenario with gangs fighting and some near immortal monster turn up.
files.sigil.biz/data/gw_03_the_shambler.pdf

“The Hoard” – Zombie plague out break, time to fight them off…
files.sigil.biz/data/fo_078_the_hoard.pdf

“Underhive Slaughter ball” – Necromunda does blood bowl, sort of.
files.sigil.biz/data/fo_066_u...ughterball.pdf

“A captive audience” – A number of scenarios, worth a look to put a twist to captives etc.
files.sigil.biz/data/fo_085_a...e_audience.pdf

“New Scenarios” – A number of scenarios.
files.sigil.biz/data/gw_05_new_scenarios.pdf

“Arceotech Rush” – A scenario where the more gangs the better!
files.sigil.biz/data/gw_06_archeotech_rush.pdf

“Swamp fever” – A scenario fighting in a swamp area.
files.sigil.biz/data/gw_06_swamp_fever.pdf

“The Gauntlet” – A scenario where gangs enter a man at a time from 3 main entrances, o and there’s some automatic guns points at them etc.
files.sigil.biz/data/gw_06_the_gauntlet.pdf

“The Great White one” – A scenario where your gang goes up against a giant spider.
files.sigil.biz/data/gw_06_th..._white_one.pdf

“The Gunk Flood” – A scenario with a fair amount a gunk.
files.sigil.biz/data/nm_01_the_gunk_flood.pdf

“Lair of the Rat” – A scenario fighting against rat skins and a rat.
files.sigil.biz/data/nm_02_lair_of_the_rat.pdf

“New Secnarios” – A number of scenarios (Different to the other of same name).
files.sigil.biz/data/nm_02_new_scenarios.pdf

“Hunters of the Dark” – A scenario of Spyers.
files.sigil.biz/data/nm_05_ha...f_the_dark.pdf

“More battles in the Underhive” – A number of Scenarios.
files.sigil.biz/data/nm_06_mo..._underhive.pdf

“The Brewery” – A scenario with a brewery, what more is needed.
files.sigil.biz/data/nm_10_the_brewery.pdf

“The Rat Shoot” – Let your gang have some fun shooting rats.
files.sigil.biz/data/nm_10_the_rat_shoot.pdf

“Bounty Hunter Scenarios” – Scenarios for Bounty hunting.
files.sigil.biz/data/nmii_01_..._scenarios.pdf

“Outlaw Scenarios” – Scenarios for Outlaws..
files.sigil.biz/data/nmii_02_..._scenarios.pdf

“Lord of the Spire” – Scenario with four gangs attempting to take control of a tower.
files.sigil.biz/data/o_arbitrator_scenarios.pdf

“Breakin the Law” – Scenarios which mainly based around fighting over stuff.
files.sigil.biz/data/xxxcj_37...in_the_law.pdf

“Down amongst Dead Men” – Another zombie scenario
files.sigil.biz/data/xxxcj_38...e_dead_men.pdf

"Warmachines in the Underhive" - Rules for randomly discovering vehicles in the under hive, also includes a scenarios for raiding an imperial base to steal vehicles.
www.sg.tacticalwargames.net/fanatic/94witu.pdf

Campaigns / Campaign Edits

“Ash Wastes Hive Prospector Teams Experimental Rules” –Campaign to find bounty in the ash wastes
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=137

“Ash Wastes Experimental Vehicle Campaign Rules” – Using Ash Waste vehicles in campaigns
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=135

“Sludge Harbour” – A campaign fighting near a nice sludge pool
files.sigil.biz/data/fo_034_sludge_harbor.pdf

“Scum City” – A campaign edit with new territories etc
files.sigil.biz/data/fo_033_scum_city.pdf

“Scum City – the directors cut” – Pretty much the same as scum city
files.sigil.biz/data/fo_045_s...ectors_cut.pdf

“Dust Falls” a campaign with some special scenarios involved.
files.sigil.biz/data/fo_005_dust_falls.pdf

“Martyr Town” – No rules just more descriptions of the town which would be good for making your own campaigns / games based around it.
files.sigil.biz/data/fo_035_martyr_town.pdf

“Privateer -- Necromunda” – Necromunda in Space!
www.easternfringe.com/forum/e ... Privateer.doc

“TheChasms” – Rules for fighting in the deep chasms in Necromunda this could be used for a campaign or just a single gang adventure style game.
files.sigil.biz/data/fo_036_the_chasms.pdf

“Alevan Town” – New territories / rules for a campaign in the town of Alevan.
files.sigil.biz/data/fo_037_alevan_town.pdf

“projectscourge” A campign made by projectscurge on these forums (wonder where he got the user name?).
www.scribd.com/doc/40908479/Project-Scourge

“NAZIMUNDA” A campign based on WW2.
www.freewargamesrules.co.uk/R..._2/N-MUNDA.pdf

“NECROMUNDA WWII SKIRMISH” A campign based on WW2.
www.freewargamesrules.co.uk/R...roskirmish.pdf

“Chaos Gate” – A mini campaign based around a gate letting daemons into the underhive.
files.sigil.biz/data/fo_071_chaos_gate.pdf

“Paradise City” – A campaign set in Paradise City, if such a name fits with Necromunda.
files.sigil.biz/data/fo_075_paradise_city.pdf

“Only 24 hours to Save the Underhive” – A mini Campaign where you and an opponent race against time to save their gangs sector
files.sigil.biz/data/gw_01_on..._underhive.pdf

“Deeper under ground” – A narrative campaign.
files.sigil.biz/data/gw_03_de...nderground.pdf

“Even Deeper underground” – Additions to the Deeper Underground Campaign.
files.sigil.biz/data/gw_04_ev...nderground.pdf

“Apocalypse” – A campaign with some very interesting scenarios.
files.sigil.biz/data/gw_05_apocalypse.pdf

“Incursion” – A story based campaign
files.sigil.biz/data/nm_01_incursion.pdf

“Bounty hunting” – A mini campaign based around capturing criminals and cashing in, so no shortage of supply of this campaign.
files.sigil.biz/data/nm_09_bo...nicampaign.pdf

“Over 4000 Retirement Plan” – Scenarios to finish off your gang once its got over 4000 rating
files.sigil.biz/data/xxxcj_18...ement_plan.pdf

Gangs

“Ash Wastes Shanty Town Gangs Experimental Rules” – Gangs from the shanty towns of the ash wastes
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=136

“Ash Wastes Journeymen Gangs Experimental Rules” – Gangs of traders
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=138

“Loose Cannons” – Hired guns including assassins and crazy docs
www.yakromunda.com/index.php?...ibrary&vfid=59

“Adeptus Arbites” – Adeptus patrol teams
www.yakromunda.com/index.php?page=library&vfid=1

“Stay! There’s a good boy” – Dogs in Necromunda
www.yakromunda.com/index.php?...ibrary&vfid=17

“BATTLES IN THE ASH WASTES -HIRED GUNS” – Hired guns in the ash wastes
www.yakromunda.com/index.php?...brary&vfid=139

“Hired Guns – The Forgotten Guns” – Collection of other hired guns
www.yakromunda.com/index.php?...ibrary&vfid=46

Ratmen Gang – Skaven of Necromunda
files.sigil.biz/data/fc_ratmen.pdf

Bounty Hunter Teams – A small gang of Bounty Hunters!
knossos.firenebula.com/temporary/BHT_V7.pdf

Necro Kill Team – Kill Teams in Necromunda
home.pacific.net.au/~southern...ill%20Team.pdf

Enforcers - This is a gang for a campaign games master or special scenarios
www.games-workshop.com/MEDIA_..._Enforcers.pdf

Spyer gangs – Nobel men with high tech equipment trying to make a name for themselves
www.games-workshop.com/MEDIA_...yrer_Gangs.pdf

“Dust Falls 2” – Home made gangs used in the dust falls campaign
files.sigil.biz/data/fo_012_dust_falls_2.pdf

“The Unknown Warriors” – Rules to make a home made gang.
files.sigil.biz/data/fo_040_t...n_warriors.pdf

“Blood and Iron” – Rules for using a gang full of pit slaves.
files.sigil.biz/data/fo_061_pit_slaves_v2.pdf

“Blood and Iron V3” – Experimental version 3 Rules for using a gang full of pit slaves.
www.easternfringe.com/forum/e...0V3-POSTED.pdf

Ash waste Nomads – Rules for using Ash Waste Nomad gangs.
www.sg.tacticalwargames.net/fanatic/31awn.pdf

“Ratskin Renegades” – Rules for using Rat Skin Gangs.
www.games-workshop.com/MEDIA_...c_Ratskins.pdf

“Rat Skin Variations” – Rules for using different types of Rat Skin Gangs (not Ratmen gangs).
files.sigil.biz/data/fo_052_r...variations.pdf

“Chaos Cultist Coven” – Rules to use Chaos Cultist gangs.
files.sigil.biz/data/gw_02_ch...tist_coven.pdf

“Da Orks are in da hive” – Rules using ork gangs.
files.sigil.biz/data/gw_02_waaagh!__da_orks_are_in_da_hive.pdf

“Hi Ho” – Squat Gangs, should satisfy the old fans!
files.sigil.biz/data/gw_04_hi...iner_gangs.pdf

“Guilders” – Using a Guilder gang.
files.sigil.biz/data/nm_01_guilders.pdf

“Deviant Scum” – Mutant / mad men gang
files.sigil.biz/data/o_deviant_scum.pdf

“Brat Gangs” – Rules for a gang of almost solely Juves.
files.sigil.biz/data/xxxcj_34_brat_gangs.pdf

“Scavvies” – Rules for using a sacavvy gang.
www.games-workshop.com/MEDIA_...c_Scavvies.pdf

“Redemptionist” – Rules for Redemptionist gangs
www.games-workshop.com/MEDIA_...Redemption.pdf

“Terror in the Hive” – Genestealer cults in Necromunda.
files.sigil.biz/data/gw_01_te...n_the_hive.pdf

Special Characters (Not all these are traditional special characters but rather special types of individual)

Wards – physics of the under hive
files.sigil.biz/data/fo_004_t..._wonderful.pdf

Demiurg Engineer – A Demiurg (Dwarf / Squat) Ganger / Engineer
superseb.free.fr/necromunda/d...gineerbeta.pdf

A preacher as a hired gun
files.sigil.biz/data/fo_020_h...n_preacher.pdf

House Rules for Traders in Necromunda
files.sigil.biz/data/fo_024_subbers_for_sale.pdf

“Special Characters” Rules for using special characters in Necromunda.
files.sigil.biz/data/fo_059_s...characters.pdf

“The ledged of panther claws” – The Necromunda version of a monster Santa you can hire for your gang.
files.sigil.biz/data/fo_044_t...anta_claws.pdf

“B’ufi the Vampire Slayer” – A special character out for all things blood sucking.
files.sigil.biz/data/gw_03_b%...ire_slayer.pdf

“Ultraviole(n)t” – Rules for Vampire Gangs.
files.sigil.biz/data/gw_03_ul...le%28n%29t.pdf

“Underhive Raider” – Lhora Craft in Necromunda.
files.sigil.biz/data/gw_04_underhive_raider.pdf

“Ratling Sniper” – Using a ratling sniper in your gang.
files.sigil.biz/data/gw_05_ratling_sniper.pdf

“Ratskin Savage” – Rules for ratskin gangs to employee a savage.
files.sigil.biz/data/gw_05_ratskin_savage.pdf

“Klovis the Redeemer” – A priest special character.
files.sigil.biz/data/nm_01_kl...e_redeemer.pdf

“Farseer Yrthrian Mardawn” – An Eldar farseer and body guard.
files.sigil.biz/data/nm_02_fa...an_mardawn.pdf

“Kal Jerico and Scabbs” – Rules for Kal Jerico and Scabbs, if you lucky enough to own the Kal Jerico Model!
files.sigil.biz/data/nm_04_ka...and_scabbs.pdf

“Hired Guns Pit Slaves” – Using Pit slaves as hired guns.
files.sigil.biz/data/o_hired_guns_pit_slaves.pdf

“Hired Guns: Ogryn Body Guard” – Using a Ogryn as a hired gun.
www.forumgwtilea.it/cms/index...gid=184&Itemid=
Ich kam, sah und spielte!

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her
#12229
Eine schwere Rattenplage hat die Unterwelt heimgesucht, und die Gangs haben sich zu einer Treibjagd zusammengeschlossen. Schließlich zahlt die gilde auch gutes Kopfgeld für die Ratten. Leider wurden auch einige Ripper Jacks dabei aufgescheucht.
Zuerst dachte man das in dem Gebiet eine Hexe, Dämonen, Orks und schlimmeres wohnen, das hat sich im Nachhinein als Falsch herausgestelt!.

Ich kam, sah und spielte!

Anhänge:

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her
#12234
neue Gang gefällig?

Ich kam, sah und spielte!

Anhänge:

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her
#12235
Befreiung von Dr. Schicago und feiger Überfall auf Mungos













Ich kam, sah und spielte!

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her - 7 Jahre 8 Monate her
#12236
Das neue Necronews ist da, wer eines haben möchte bitte sagen!



Ich kam, sah und spielte!

Anhänge:

Letzte Änderung: 7 Jahre 8 Monate her von Belentor.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her
#12237
Gerade eine geil umgebaute Necromunda Figur gefunden:

Ich kam, sah und spielte!

Anhänge:

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her
#12238
hier noch ein paar!







Ich kam, sah und spielte!

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her - 7 Jahre 8 Monate her
#12244
Heute keine Fotos gemacht! :blink:
Aber hier die neuen News von Heute.
Ich probiere da mal mit dem Anhang anhängen :woohoo:
(hat nicht funktioniert)


Ich kam, sah und spielte!

Anhänge:

Letzte Änderung: 7 Jahre 8 Monate her von Belentor.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her - 7 Jahre 8 Monate her
#12245
Es gibt übrigens special Event Cards:
www.google.de/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&s...pH0UMMBT3tchCxIlkSUg

und ich habe mir was für 3 spieler überlegt!
Ich kam, sah und spielte!
Letzte Änderung: 7 Jahre 8 Monate her von Belentor.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her - 7 Jahre 8 Monate her
#12248
Seite 2 von Ausgabe 3



Ich kam, sah und spielte!

Anhänge:

Letzte Änderung: 7 Jahre 8 Monate her von Belentor.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her
#12250
Escher?

Ich kam, sah und spielte!

Anhänge:

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Necromunda Kampagne 2016

7 Jahre 8 Monate her
#12251
Heute das neue Szenario eingeweiht! War eine schöne Schlacht.
Wie seid Ihr zufrieden mit dem?
Ich kam, sah und spielte!

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Ladezeit der Seite: 0.647 Sekunden
Powered by Kunena Forum